aa

페이지 정보

profile_image
작성자스타쉽 조회 1회 작성일 2020-11-22 07:49:53 댓글 0

본문

OBLADAET – AA

OBLADAET – AA

prod. by White Punk

ATB TOUR 2021: https://atbtour.com

3D19 IS NOW: http://bnd.lc/3D19
FOR MULA на всех площадках: https://band.link/FOR_MULA

http://obladaet.com
https://instagram.com/obladaet
https://vk.com/killmeobladaet

Booking: booking@obladaet.com
Management: mgmt@obladaet.com

℗ 3018 KILL ME, OBLADAET

′AA컵부터 G컵까지 모였다!′ 여자들의 솔직한 가슴 TALK

STUDIOGB에서 운영하는 유튜브 채널, 백만뷰
백만 언니들의 워너 뷰! 백만뷰 ​ ☞구독, 좋아요, 알람설정♥

Internet Money - Lemonade (Feat. Anuel AA, Gunna, Don Toliver, NAV) [Latin Remix]

Stream / Download!! https://internetmoney.lnk.to/Lemonade-Remix
Limited Edition Merch: https://internetmoneyrecords.com

Official YouTube channel for Internet Money (artist) Subscribe for more official music videos and exclusive content!

Created by: LoneWolf

Lyrics:
[Don Toliver:]
Xanny bars, suicide door, brand new bag
College girls give a nigga head in my Rafs
Rockstar life, so much money it'll make you laugh, hey
These bitches, they hate, and you can't miss what you never had, hey, hey
Off the juice (Juice), codeine got me trippin' (Juice) Copped the coupe (Coupe), woke up, roof is missin' (Yeah) Ice (Ice), lemonade, my neck was drippin'
Ice (Ice), lemonade, my neck was drippin'
[Anuel AA:]
Anuel!
Cuatro, cinco puercos en la mano, agua Fiji.
El feeling en los dedos, en las muñecas Richard Millie. Un millón en el carro, puertas suicida, Robin Willie.
Y si me matan los espero en el cielo con Kobe y Gigi.
De rodillas ante Dios y millonario ante el hombre, En la FN y en cada bala esta tu nombre
Los billetes azules también tienen dos caras,
No siempre los tuve, pero tenía pa’ balas.
Yo siempre vestio’ de Louis Vuitton Pelo Rosita o neón
Probatory siempre con el pistolón
Llevo dos años en la cima y sigo poteao’ como un buzón
Fanta azul, el “lean” me duerme el rostro El AK full, ya me tiene viendo mostros.
Uh Ah, el tambor no se congela
Uh Ah, las balas entran y muertos modelan.
[NAV:]
Addy boys, got some sixties in my bag (Addy)
Lips sealed, ain't pillow talkin', I'm no rat (No)
In my earlobe, got two karats, VVS (Bling)
Got a penthouse near Rodeo off of stress (Stress)
All this money, when I grew up, I had nothing (Nothing)
Filled with backstabbers, my old life was disgusting (Disgusting)
Can't believe it, gotta thank God that I'm livin' comfortably (Thank God) Gettin' checks, I don't believe her, she say she done with me
Burned some bridges and I let the fire light the way (Oh-woah)
Kickin' my feet up, left the PJ's on a PJ (A PJ)
Yeah, I'm a big dawg, and I walk around with no leash (Oh-oh)
I got water on me, yeah, everything on Fiji
[Don Toliver:]
Xanny bars, suicide door, brand new bag

College girls give a nigga head in my Rafs
Rockstar life, so much money it'll make you laugh, hey
These bitches, they hate, and you can't miss what you never had, hey, hey
Off the juice (Juice), codeine got me trippin' (Juice) Copped the coupe (Coupe), woke up, roof is missin' (Yeah) Ice (Ice), lemonade, my neck was drippin'
Ice (Ice), lemonade, my neck was drippin' (Hey, hey)
[Gunna {Don Toliver}:]
I'm a rockstar, play guitars {Yeah}, sippin' Wock', hey (Hey) Adderall, feelin' nausea, Xanax bars, ayy (Hey)
I was fifteen, I was sippin' codeine with my dawg, ayy (Codeine) Did a Percocet, Promethazine, I feel gnarly (Promethazine)
Put up a stick and I hop on a plane
Still in my war ways (War ways)
Shit is so risky, I gotta be gifted
He blessed me with fortune and fame (Fortune and fame, nice)
I remember from fifty, I couldn't go back empty
I knew I was stuck to the game (Stuck)
I'm loyal and I'll never change, nah
I'm never gon' go against the grain (Go against the grain)
I'm never gon' be the one turn on my brother
When police is got us detained (Nah)

I won't ever love a bitch more than my mother And that's on my government name (Nah)
I can't be no sucker, ain't hatin' on no one
I wish everybody get paid (Paid)
'Cause we countin' up every day (Every day) Gettin' high 'til I land in the grave
[Don Toliver:]
Xanny bars, suicide door, brand new bag
College girls give a nigga head in my Rafs
Rockstar life, so much money it'll make you laugh, hey
These bitches, they hate, and you can't miss what you never had, hey, hey
Off the juice (Juice), codeine got me trippin' (Juice) Copped the coupe (Coupe), woke up, roof is missin' Ice (Ice), lemonade, my neck was drippin'
Ice (Ice), lemonade, my neck was drippin'
Hey, yeah, yeah

... 

#aa

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

전체 1,735건 1 페이지
게시물 검색
Copyright © www.hueahn.com. All rights reserved.  Contact : help@oxmail.xyz